2018. június 23., szombat

Nekem nincs más út.

Útjelző: A spirik 99% beleőrülne az igazi spiri tapasztalásokba.
Tavasztündér: Igen különleges és fura élmények érhetik őket!
Útjelző: A sámánokat, varázslókat őrültnek tartották. Pedig csak többet tapasztaltak, tudtak a világról.
Az átlagos ember talán 0,0001 %-át látja a világnak. A sámán, varázsló vagy szent ember akár az 0,01%-át is képes megtapasztalni. Ez is százszor több,mint a hétköznapi és tízezerszer kevesebb a valósnál.
Mit tudunk? Semmit.
Tavasztündér: Hát igen...
Útjelző: Sejtéseink vannak. Semmi több. A hétköznapi tudatnak elég a felszínes álom, ami körbeveszi, az akolmeleg. Kevesen vállalják,hogy magányos farkasként titkok nyomába eredjenek.
Tavasztündér: Te ilyen kis magányos farkas vagy , de és megéri, nem túl fárasztó, nem túl nehéz? Nem lennél inkább hétköznapi ember?
Útjelző: Ez a feladatom. Erre születtem. Nem tudok hétköznapi lenni. Próbáltam. Nincs más út számomra.
Pedig nagy lázadó vagyok, mint Jónás is, aki cethalat kapott tengeralattjárónak
Mások választhatják az isten útját. Nekem nincs más út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése