2018. július 27., péntek

Látod a jövőt

"Ms. Sleepy: - Latod a jövőt?
Útjelző : - Nem. ( Szerencsére ).
Ms. Sleepy: - Én szoktam. De ha valami nem úgy alakul azt viszont nem értem. Mi befolyásolta.
Útjelző: - A jövő: valószínűségek sora. Nincs fix jövő, csupán lehetséges jövő változatok. Az ember, mivel homályosan lát, pontatlanul és vágyai által erősen befolyásolt, hajlamos egy-egy számára kedvezőnek tűnő vágyálomképet elképzelni lehetséges jövőnek. A kutya ott van elásva, hogy az ember nem egyenlő azzal, amit gondol magáról, nem a gondolatai, az érzései se nem az elképzelései. Így viszont, ami valójában, ami ( az ember igazi önmaga ) alakítja a jövőbeli eseményeket, arról nincs tudomása. Az emberi elme önmagára mutogatva részegen kiabálja: ez vagyok én és az lesz, amit szeretnék. Mint tudjuk a részegeknek általában nem jön össze, amit kitalálnak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése